Sunday, March 10, 2013

Executive Summary 

This blog is created to describe the amazing, attractive and representative sports in Northern University Malaysia ,Go Kart. 

Besides, we would like to explore the information about Go-Kart in our university to others who are not familiar with it. We would like to focus on the criteria  such as history, facilities, events and others about Go-Kart to the public through this blog. By the way, we would like to get into and closer about the Go-Kart in Malaysia and analyze the differences between both. At the same time, we wish to figure out the ways  to advance the Go-Kart in our university.

ABSTRAK



Blog ini dicipta untuk mengambarkan sukan yang  menarik dan menpunyai keistemewaan di Universiti Utara Malaysia iaitu Go- Kart.

Selain itu, kami ingin untuk mendedahkan maklumat tentang Go-Kart di universiti kita kepada pihak luar yang tidak mengetahui kewujudannya. Dengan blog ini, Kami juga ingin mendedahkan  kriteria-kriteria   seperti sejarah, kemudahan, dan aktiviti yang mengenai tentang Go-Kart di UUM. Di samping itu, kami ingin untuk memahami dengan dalam tentang Go-Kart di Malaysia dan seterusnya menganalisis perbezaan antara kedua-duanya. Dan akhir sekali, kami ingin untuk menyumbang cara-cara untuk memajukan dan mempromosikan Go-Kart di universiti kami.




No comments:

Post a Comment